Виртуален офис асистент
АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ
- Competent Manager - 50 лв. ( телефонен секретар, водене на кореспонденция до 5 изходящи електронни писма на месец, корекции и оформяне на документи – молби, писма, удостоверения, договори и т.н до 5 бр. на месец, виртуална картотека и архив. )
- Team Leader – 127 лв. ( телефонен секретар, изготвяне на Вашият график с ангажименти, до 15 организирани бизнес срещи, координиране на личните Ви бизнес мийтинги, водене на кореспонденция до 10 изходящи електронни писма, корекции и оформяне на документи – молби, писма, удостоверения, договори и т.н до 10 бр. на месец, виртуална картотека и архив, напомняне за вашите срещи и ангажименти. )
- Effective Leader – 212 лв. ( телефонен секретар, изготвяне на Вашият график с ангажименти, до 25 организирани бизнес срещи, координиране на личните Ви бизнес мийтинги, водене на кореспонденция до 25 изходящи електронни писма, корекции и оформяне на документи – молби, писма, удостоверения, договори и т.н до 25 бр. на месец, виртуална картотека и архив, напомняне за вашите срещи и ангажименти. )
- Executive Director – 340 лв. ( телефонен секретар, изготвяне на Вашият график с ангажименти и срещи, организиране на личните Ви бизнес мийтинги, водене на кореспонденция с електронни писма, корекции и оформяне на документи – молби, писма, удостоверения, договори и т.н, виртуална картотека и архив, напомняне за вашите срещи и ангажименти, персонални консултации веднъж седмично във връзка с развитието на вашия бизнес, като се съобразим със спецификата му, провеждане на телефонни разговори с Вашите партньори и клиенти, като услугата ще се извършва от вашия личен асистент. )
Забележки:
Абонаментните планове са на месечна база.
Цените са без включено ДДС.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ
- Доставка на документи на място от личния Ви асистент – 40 лв./доставка ( в рамките на град София, Вашия персонален асистент може да Ви донесе необходимите документи. Важи само за абонаменти „Effective Leader” и „Executive Director”. )
- Провеждане на телефонни разговори с Вашите партньори и клиенти (до 30 бр./мес.) – 50 лв./месец. (важи за територията на Република България )
Забележка:
Цените са без включено ДДС.
ЕДИНИЧНИ УСЛУГИ
- Изготвяне на официална документация до 2 стр. - 15 лв. ( важи за общински, държавни и експлоатационни дружества. )
- Изготвяне на официална документация до 5 стр. - 30 лв. ( важи за общински, държавни и експлоатационни дружества. )
- Изготвяне на официална документация до 10 стр. - 51 лв. ( важи за общински, държавни и експлоатационни дружества. )
Забележки:
Спешни заявки за изготвяне на документи са възможни само от клиенти закупили абонаменти планове.
Разпечатването на документите е включено в цената за изготвяне.
Цените са без включено ДДС.
Зад на пръв поглед бизнес концепцията на "B Space", стои и социална платформа. В момента, в който постигнем определени обеми на документооборот, в екипа ни ще се включат квалифицирани хора в неравностойно положение. Те ще имат възможността да работят дистанционно, от където се намират, на процент от извършената от тях дейност. Това е прекрасна възможност, да заработват допълнителни доходи, да се чувстват полезни на обществото, да поддържат и развиват социални контакти и да се радват на плодовете на собствения си труд! С радост искаме да ви информираме, че 10 % от печалбата си, "B Space" дарява на различни социални групи в вид на организиране на полезни за тях обучения, подсигуряване на техническо оборудване за работа на хора в социално неравностойно положение. Имаме задействани такива проекти, скоро ще Ви запознаем с някои от вече реализираните такива по-подробно.